Middag och melodislagerfestival

I kväll har vi bjudit min moder med man på middag. Håkan ska komma och kika vad han vill att vi ska göra innan han ska börja tapetsera

Fisk soppa blir det och en liten choklad klick till kaffet sen ska vi kolla in melodifestivalen kan bli intressant :o)

Bus enkel och kanon god fisksoppa.
4port
2st Keldas fisksoppa
En burk kräftstjärtar i lag
En burk räkor i lag
En fp färskpasta. Tortolini eller ravioli med ost fyllning eller pestofyllning
Masser med dill och lite citron peppar


Hattings vitlöksbaguetter och ett gott vitt vin till...Flagga  Venus Riesling 2006 (nr 5953)  mums filli babba


Nu måste jag nog röja i hop lite här så att dom tar sej fram! Hej så lång!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Nä, man behöver inte alltid vara snäll, men nån gång skulle inte skada.
Jag ska också kolla på melodifestivalen. Städa nån klädkammare blir det inget av.
Håller på att blis juk också...host, host.

2008-02-09 @ 14:50:27
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Låter Jätte Gott, Skall jag prova!

2008-02-10 @ 22:20:50
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0