Dagen i dag

En ny dag till enda.
Just för tillfälligt så är jag mer än lovligt less på min arbetssituation. Jag tycker det är för mycket att jobba 100% jag är trött på kärring gnäll och tokiga tanter.
Och jag är så jäkla trött hela tiden i går somnade jag i soffan, vaknade 04.00 vände på mej och somnade om. Hur fin blir man då i kroppen efter en natt i soffan. I dag har jag känt mej som 102år isf 100 uj uj och aj. Men så kan det gå när tanten dör som varje kväll i soffan det är totalt livs farligt att sätta sej ner. Nääe kuta och fli runt det ska man göra tills man stupar.

Nu är det färdig gnällt nu ska snart jag och Lovisa gå på innebandy martch. Det ska bli häligt att ta sej en promenix genom snömassorna till idrottshallen. Bara jag och Lovis :o)

Det är masser med snö här, En utav tjejernas extra brolla( 20år)som jobbar här uppe i veckan kom förbi och hämtade upp Linnéa i sin lilla bil. Det är första ggn som någon kompis hämtat upp henne med bil fyy va stor hon blev. Tror ni han hade kläder för all snö som vi har ..han bor i Gävle...hmmm jag säger bara converse dojer he he. Men han är jätte söt och en mycket trevlig ung man så hon fick åka med.

Sen kom jag på att när jag va lika gammal som Linnéa 18 och ett halvt så hade jag körkort, flyttat hemifrån och fast  jobb
Första dagen jag fick körkortet ringde jag Maggan och vi åkte ut på kvällen över isvägen till Rödön det snöade och blåste småspik och va kolsvart så det va ett under att vi kom över. Helt idiotiskt! I en gammal skruttig Saab med rattväxel

Huuuga nu ska vi inte tänka mer på det. Hon kommer nog snart hem.


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, man slutar ju aldrig att oroa sig över "de små"!

2008-12-03 @ 21:10:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Hahahaha....ja, det var ett under att vi kom hem den kvällen. Vi körde mot körriktningen under frösöbron med. Vilka knäpptjejer vi va!

2008-12-03 @ 22:50:54
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

En liten sak bara.... trodde alla bilar hade handväxel? :-)

Kan det måhända ha varit rattväxel?

2008-12-04 @ 11:27:18
Postat av: Linnéa

HAHAH "men hon fick följa med.."

Är du knäpp eller? Jag är 18. Jag gör vad jag vill mami ;)

2008-12-04 @ 19:53:39
URL: http://keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Nina

Till den anonyma- Det står ju rattväxel! Eller hur?? :o)

2008-12-04 @ 23:19:53
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Nina

Till Linnea- Jaa jag är knäpp :o) men det visste du ju redan hehe

2008-12-04 @ 23:20:33
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anonym

nu ja!!!! :-)

2008-12-05 @ 07:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0