Heliga natt

Nu så nu är julen färdig firad Vi har just kommit från midnattsmässan i Kumla kyrka och kören sjunger så vackert så man måste gråta en skvätt.
Det är en ganska skön tradition som det har blivit när vi firar här nere.

På med lång kalsongerna och ner med mössan och så tar vi oss en promenad till kyrkan. man skakar ner julmaten, whiskeyn hinner blåsa ur skallen och man varvar ner skönt i kyrkan
så nu är jag så lagomt pömsig. Dom andra 3 sitter uppe men jag orkar inte mer

Stilla natt på er alla


PS. Jag va inte värst på att hosta i kyrkan Så det så :o)

Kommentarer
Postat av: Maigiz

Muuuusigt!

2008-12-25 @ 11:26:11
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Midnattsmässa är fint! Jag var alltid på Julottan förr i världen, men nu orkar jag inte kliva upp så tidigt längre. Ha en bra Julhelg!

2008-12-25 @ 12:17:44
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0