Semesterdagen

Nu har jag firat Lucia. Dom sjöng jätte vackert och Lovisa läste dikt.
Bäst tycker jag iaf att det är när lucia och hennes följe tågar ut så kommer hela Park (det är en högstadie skola) i gång som värsta rock konserten dom klappar, stampar med fötterna i golvet och skriker och visslar så det rungar genom hela aulan haha skit coolt!
   

Sen åkte jag in på stan för att möta upp Linnéa som varit på salong och lasrat bort håret under armarna.
Vi tog oss en kaffe latte på fik innan vi åkte hem Skitmysigt Nu ska jag ta något att äta och sen åter in på stan för att hitta några julisar
   

Ha en bra dag du oxå
Kram

Kommentarer
Postat av: Anita

Och här sitter jag i huvudstaden och kan inbte annat......:O/

2008-12-14 @ 22:17:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0