Tråkig

Jag har suttit här och fipplat runt i en timme druckit kaffe och myst .....nu är det tråkigt. varför måste jag alltid vara den som vaknar först. Kan det bero på att jag somnar först på kvällen, kan va det!  :o)

I går va en bra dag. Vi hade planerings dag på Birka. Bra  diskussioner och många skratt och vansinnigt god mat. efter dagens slut skulle vi träffas på o´lerys men jag hade bilen och skulle jag åkt hem med den först så skulle alla ha hunnit gå hem innan jag kom tillbaka
ja ja så kan det va så jag åkte till Lillänge på bolage och köpte mej en dunk istället :o) Guu  va romantiskt det där lät hi hi.
Somna halv nio. och vaknade naturligtvis tidigast före alla andra i dag.

jaha... 
I dag ska jag slappa tvätta lite, slappa och vara hund vakt till grannens hund slappa lite till och sen vet jag inte. Känner mej allmänt urtråkig.............


Kommentarer
Postat av: Maggan

Meeeen! Kom hit då!

2008-08-30 @ 10:21:48
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Den 19/9 planerar jag en resa till Uppsala. Ska du med?

2008-08-31 @ 20:15:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0