Surpuppa

I dag är jag på såå otroligt uselt humör. Viss förståelse har jag för det är den tiden nu. Men det är jobbigt att må som en urvriden surstrumpa och att ha ont överallt hela tiden i alla leder, främst fötterna och benen...fotleden.. händerna, fingrarna, höfterna, axlarna och nacken förståss
Jag kan knappt gå på mina fötter dom känns som om jag har dansat i högklackat i tre dygn. Ni vet hur det känns när man sätter fötterna i golvet på morgonen efter. Aj aj.... så har jag dygnet runt
Undra om det har med vikten att göra?? eller så har jag reumatiskt jag har ont speciellt i pekfingrets mellersta led. det har ju inte med vikten att göra iaf ....

Som tur va har jag en underbar man som har tappat upp ett varmt bad till mej så nu känner jag mej lite mjukare iaf :o)

Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, det är skitjobbigt att ha ont. Att du har ont kan ju ha olika orsaker. Tex artros, vätska som samlas i lederna, att du mår dåligt på jobbet, att du rör dej för lite, för dålig smörjning av lederna. Jag känner igen dina symton - har lika själv, ont i alla småleder. nu har jag börjat äta Omega3 kapslar, får se hur det blir.

2008-08-14 @ 21:50:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Ja, jag har också onte överallt. Tror att mycket beror på vikten men också på det jobb som vi har. Gå, stå, gå, stå....och tunga lyft.

2008-08-15 @ 06:05:50
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0