Sova och väder

"Härreguuu!" Jag vaknade 11.50 tror inte jag sovit så länge sen jag va tonåring :o) grejen är att jag somnade inte så långt efter tolv i går så jag har sovit en massa timmar Jag är helt mosig i huvudet..... Jag hatar att sova så här länge. Hela dagen är ju borta.

Det är iaf sool i dag. Skönt! Jag trodde sommaren va slut nu det har ju varit så fint och i alla tidningar så stod det att Jämtland ska få ett oväder som heter duga med översvämningar och skit som följd. Var är det ovädret ? Det är kanske va regnet som kom i går.....
Tydligen har dom ändrat sej för nu står det om södra Sverige Ja ja dom där väder gubbarna är kanske inte så mycket att lita på

Jag är glad att solen skiner :o)


Kommentarer
Postat av: Anita

Igår ( söndag) sov jag nästan så länge, iaf till 11. Idag är det jobba som gäller, men nu e jag klar och ska försöka vara ledig tid - torsd.

2008-08-04 @ 15:43:12
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0