Slut

Nu är det slut på sommarlovet och alvaret börjar Jag har en babe som börjar 9.an och en som går sitt sista år på gymnasiet. Båda är grymt peppade att skaffa sej bra betyg, Hoppas det håller i sej hela året :o)

Själv har jag haft en ganska bra måndag förutom att vi var tvungna att gå ner på operation och plocka ut gallstenar på en äldre herre. Tids ödande!

När jag jobbade på operation så fanns det luftiga baskrar som lät frisyren bli något så när ok efter en hel dag med mössa på men nu har det kommit nya bestämmelser. Nu ska man ha en grön huvud kondom med en krage som spred sej runt axlarna. jag såg ut som en nunna!
Att det sen va resår runt hela ansiktet som knep till extra under hakan va inte så smickrande. Inte på mej iaf och frisyren den va ett minne blott fast vi bara var där en halv dag.
Snacka om hjälm frilla :o)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Haha....kan du inte ta ett kort på dig nästa gång du är på operation?

2008-08-26 @ 07:34:29
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Hihihihi! Guuud va Gulligt! :O)

2008-08-26 @ 14:02:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kille som man är så måste man fråga...? Vad är viktigast frissan eller jobbet ;-) men en bild kanske skulle förklara oviljan hehe

2008-08-27 @ 13:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0