Ovikentältet

Det blev en riktig röjar kväll i går (onsdag) inte vad jag hade planerat men det va skoj :o)

kl.18.00 stånkade jag och Tony oss ur bussen vid Milko och upp för backen mot söder där det fanns kall öl som väntade.
 
seriös
jag trodde jag skulle svimma av värmen i går men efter ett par öl 10 liter vatten och solens nedgång kände jag mej lite piggare och vi begav oss ner som alla andra mot sjön och yran stråket.

Masser med miljoners folk och låååånga köer till kisserian men med lite tur och skicklighet hamnade vi allihopa i Ovikentältet och röjde järnet. Svettigt men skoj :o)

Det är konstigt att sommaren är kort med ständut black (som spelade där i går) kan vara sååå jäkla bra så ett par hundra människor i ett svettigt öltält  hoppar och sjunger med så benen viker sej och lungorna trillar ut :o) ...jaa konstigt är det så här dagen efter :o)

I dag ska jag placera mej i solstolen och göra så lite som möjligt. Det är ju iaf semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0