Kontoret

i går hade jag inte tid att blogga.
Vi klev upp tidigt och for i väg till Sundsvall och Ikea. Nu jäklar så skulle det bli handla av. det är så mycket som vi behöver för att få ordning på allt. Som ja sa till Tony det känns som vi nyss flyttat hemifrån vi har ju ingenting. Men det är klart ju mer vi gör om här hemma desto mer behöver man köpa.

I oktober kommer det främmande från Örebro och då måste dom ju ha någonting att sova på så vi  köpte en bäddsoffa. (svart) så måste man ju ha kuddar till soffan och tavlor och allt annat tjafs som man bara måste ha :o)

Med en bäddsoffa i vårat lilla kontor (visserligen en liten bäddsoffa men ändock) så blev det trångt så ut med det stora skåpet som jag har där och in med två Billy bokhyllor  ,ek, med dörrar på hälften. Och då måste vi ju ha kartonger tidskriftssamlare och annat kontorsmatreal för alla papper och andra saker som hamnar i ett kontor. Jaha då hade vi löst det

Tyvärr fick det inte plats två Benno cd hyllor ,ek, i bilen hem, som jag ser att jag är desperat behov av. Var i hela ska vi göra av alla skivor. Jag vägrar att ha dom i bokhyllan. Skit!
Är det någon som ska till Ikea???? :o)

Jag tänkte at jag äntligen skulle få packa upp den sista flyttkartongen men nähepp.. aaarrggghh så frustrerande när man inte kan få göra färdigt någon gång.

Nåväl vi har ju inte tapetserat på kontoret heller än vilket jag också skulle vilja göra NU så fort som möjligt!!! Vi har redan kollat ut tapeterna. Det ska vara en svartvit fototapet på ena väggen och vit tapet på resten. Ett helt svart vitt /ek kontor alltså. det kommer bli såå snyggt hihi.....när det blir klart vill säga....

Kort kommer när vi monterat allt.
Nu ska jag ha en kopp kaffe i solen på på baksidan, det är ju ialla fall semester :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Guuuud vad ni shoppar loss;)

Som svar på din fråga på min blogg så kan du gå in och kolla det senaste inlägget. Där står allt.

Och ja, jag kokar dennya lagen och lägger i kräftorna sedan får det bara stå och svalna.

2008-08-09 @ 09:34:56
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Maggan

He he....Jag kokar lagen som i receptet men UTAN kräftor.

Stänger av spisen och lägger i de tinade kräftorna. Kräftorna ska alltså INTE koka, då blir de sega.

Så får de stå och svalna i lagen.

2008-08-09 @ 10:43:12
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Sån energi du har att fixa!

Här är så oo som det bara kan vara - om energin räcker vet jag ett hus i Erikslund som skulle behöva en kärleksfull hand! ;O)

2008-08-09 @ 10:50:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita igen!

" Odiske å osope å fullt på bolan

å pinnan å bejna ha dutte ta stolan.

Brua e snöu, de tin ta ti våra

å allt je ske jära, de jär je imåra"

2008-08-09 @ 10:53:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0