Handel & vandel

I dag har vi varit på stan och shoppat loss.
Vi klev upp tidigt runt 10.00 för att vi måste börja vända tillbaka dygnet tills på måndag när slitet börjar.
Åt en stadig frukost tog på oss "finkean" och drog in på stan . Tydligen hade jag spenderböxan på me för huj va duktig jag har varit.

Jag köpte nya vinglas Stooora


Jag köpte en ny musmatta kanonbra, ligger på plats.


köpte nya vardagsrumsgardiner. På rea, halva priset.
 

Jag köpte en present till..... nääe det kan jag ju inte tala om :o)



jag köpte oxå randiga kartonger som vi ska ha på hyllorna i tvättstugan/förrådet till prylar och gremaljer.


och svarta pärmar till kontoret


Tre st. t-tröjor till Tony hann vi oxå med. Skit coola
 


också köpte jag upphängning till speglarna som ska upp på Lovisas rum


Godis köpte jag oxå till min godis burk som jag har på köksbordet. Jag behöver tipps på något annat som jag kan fylla den med som är snyggt, trendigt och gott och helst nyttigt oxå :o)


Tre små ljuslyktor gröööna så klart.


Men nu då nu var det väl inge mer.... phuuu..

Joooo just de! oranga stenar till Linneas ljusfat som hon köpte på Ikea


Så...... visst är jag dutti :o)





 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Yeah...snygg tjej! Du kan fylla burken med gröna ärtor....hehehe....eller morotsstavar eller kikärtor med wasabismak( de är skitgoda, finns bland naturgodiset)eller potatismos eller popcorn eller äckligt godis som ingen äter eller nåt annat. KRAM!

2008-08-05 @ 21:37:27
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Eller du kan fylla din burk med frön å nöltter å russin å mandel å mörk choklad.

Btw - Fina gardiner!!

2008-08-06 @ 00:07:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

nötter mejn je! :O)

2008-08-06 @ 00:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0