Måste/ Vill!?

Nu har jag haft en lång frunch med Linnéa och Robin. Vi fastnade vid matbordet och pratade och skrattade om allt och ingenting. Mysigt tycker jag! :o)

Sen plockade jag i hop i köket och beskådade mitt två vånings palats..fyy i hela va skräpigt det är..kan det bero på att ingen har städat på två veckor??
Tänkte högt för mej själv att nu måste här röjas annars så får jag utslag och så gick jag hit och satte mej.

Kom igen nu Nina! Städa är ju jätte kul ;o) 
Ehhh jaha! Ja då är det väl dags att gå och ha extremt roligt nu då!


Kommentarer
Postat av: Anita

"A clean house is a sign of a wasted life" - jag har en dörrmatta som det står så på, fick den i 50 års precent av min terapigrupp. Så sant så sant! Ha inte för roligt nu Nina.

2008-04-05 @ 16:56:49
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0