Magväska

Jaha då var konfirmationen avklarad. så på lördag så åker Lovisa, två ledare från fritidsgården och tre fniss brudar till. Till London på fyra dagar
I dag har jag varit och växlat till mej lite pund (fickpengar) Och köpt en "magväska" en tunn platt väska som man bär runt magen så inte man ska bli av med pass, pengar och mobil. Det kan vara bra att ha kvar tycker jag men Lovis tycker att det är töntvarning-panschovarning, men den syns ju inte, den ska ju vara under kläderna.

Bättre pengarna kvar än snygg väska...Det säger jag!

Tönt säger Lovis!

Kommentarer
Postat av: Anita

En sån väska hade jag när jag tågluffade 1974. Dom e töntiga...men bra!

2008-04-23 @ 21:28:37
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0