Konfa läger

Lovisas konfa läger avslutades med en gudstjänst i Marielunds kyrkan och vi var naturligtvis där. Gospelkören sjöng så vacker och det blev lite kämpigt att hålla tillbaka tårarna när dom tog i för fulla muggar. Men jag tror att jag klarade mej, Ingen såg! :o)

Ungdomarna såg lite slitna ut och Lovisa berättade att dom sov 6 st i två enkelsängar i natt därför att dom inte somnade förens 05.00. Lågiskt eller hur!
Lovisa berättade också att dom badat bastu och skulle rulla sej i snön men märkte snart att det var en hård skare på snön och det syns på hennes ben om man säger så :o)
Mycket fniss och asgarv kan jag tänka mej!

Ååååhhh...Jag vill också åka på konfa läger. Kom du i håg Maggan!? :o)
Vi var borta i tre veckor och åkte ända till Trelleborg. Jesus 17 år som var våran ledare som alla va sååå kär i *fniss* och dom coola bojsen som vi smög ut till på nätterna. Och vattenkrigen. Det var tider de!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Klart jag kommer ihåg....hihiihi.....NU fick jag en idé.

2008-04-06 @ 18:00:08
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Jag var aldrig på nåt konfaläger, och min konfa var en katastrof!

2008-04-07 @ 13:13:31
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0