I dag

Hemma hos mej ser det ut som kalabaliken i bänder. Det har inte blivit mycket gjort mer än det nödvändigaste. Klev upp åkte och köpte molly (skruv) sen va det föräldra möte till tävlingsdansarna, handla, äta mat, så var det slut på den dan....jaha..

Jag får väl försöka strukturera upp veckan så jag får allt jag vill ha gjort gjort till helgen när min konfirmand ska gå fram!

Tittat på min lilla guldpingla från danstävlingen, som barnens far så snällt hade filmat, det har jag också gjort i dag X antal ggr :o)

Nu hör jag att Tony håller på att sätta upp en hylla i Linnéas rum. Jag kanske måste gå upp nu och styra upp det hela...jag hör också protesterna när jag kommer upp *skrattar gott*
I love my family! :o)

Hej så lång på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0