Huuuga

I dag har jag varit och köpt mej en ny jacka..den va jätte fin men jag behöver också en ny BH så jag plockar med mej en massa som jag tror ska passa..dom har ju passat förut men upptäcker straxt till min fasa att något har hänt
Va i hela..........
Jag blir helt chockad! Vem tusan är det där? i provrumsspegeln? Ett gigantiskt fetofladder...HJÄLP! Så där ser inte jag ut! Jag börjar nästan grina. Ögonen stirrar på den där kroppen som ska vara min..Va kommer allt ifrån? Är det här lustiga huset med sådana där speglar som är konvexa?
Jag måste vara sjuk i huvudet
Jag tror ju att jag ser ganska bra ut!  Jag känner inte igen den där kroppen i spegeln. 
Jag ska sy igen munnen! japp så får det bli.

Nu ska jag göra middag. Gurka hårt bröd och vatten

Hej på dej!

Kommentarer
Postat av: Maigiz

Du ska inte vara så där elak mot dig själv.
Du är vacker.
vet du vad e liten tvååring sa till mig igår?
Om man har stor mage och stora tuttar, då är man tjock.
Är du tjock maggan?...eller rättare sagt:
Om man haj stoj made å stoja tuttaj, så äj man tjott.
Äj du tjott Maddan?

2008-04-24 @ 21:47:59
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Heja Maddan! Å Heja Nina!

Nina du vet väl att speglarna i en provhytt INTE gör din kropp rättvisa. Och om du bestämmer dej för att du vill gå ned i vikt så kommer du att göra det. Det finns en anledning till din övervikt OCH det är INTE maten! Ta reda på varför du "proppar i dej" KRAM!!!

2008-04-24 @ 23:07:36
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0