HårdRock eller njuta av ensam tvåsamhet

Jag har stora problem Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i kväll. Alla barnen är på vift och här sitter jag med ett vinglas i handen och grillen är tänd. Första grillningen för i sommar. Det är det här jag har längtat efter GRILLA sitta ute när det är fint. Dricka vin, Ha BF :o) Nice!

Men det är oxå Battle of the bands på Gamla teatern i kväll. Tyvärr är det ju oxå så att har man varit uppe sen 05.00 i morse så är man lite pömsig. Känner mej inte riktigt som värsta party pinglan :o)

Mysa med grill och Tony utan barn eller hårrd rocka loss med Tony på krogen. Arrrghh svårt val! Det är ju inte ofta som det är något hårdrocks event i den här staden så man ska ju passa på samtidigt som det skulle vara sååå skönt att bara skita i allt och mysa i hop i soffan och bara tänka på sig själv, tillsammans med Tony då förståss :o)

Jag och Tony blev bjudna på fika på Arctura av Anita i dag så vi har hunnit med att kika lite vad dom höll på med där uppe oxå.
Mycket fina grejer och Tony vann en såg och jag fick ett rosa multiverktyg av Kap i Östersund AB med en vin öppnare på. Mycket bra överlevnads kit :o)

Jaha jag får väl ta en klunk vin till och fundera vidare
Hej så lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0