En helt underbar morgon!

Solen leker med mina ögonfransar genom fönstret, värmer min vänstra kind.
Altan dörren är öppen och en sval frisk vind når mina bara tår.
En fågel har vaknat och kvittrar ivrigt på sin make/maka.
 Kom nu, det är vår vännen! Dags att bygga bo!
Snön droppar ivrigt från taken

Mjuk varm musik fyller rummet. Mr Bojangles /Robbie Williams 
Den passar så bra nu!
Den goda kaffesmaken rullar runt i min mun 
Jag hör hur mina kärlekar på övervåningen håller på att vakna.
Min stora trygghet i livet har åkt på jobbet en sväng
och jag längtar lite efter att få krama om min minsta som är på konfa läger


Jag ler och inser vilken otrolig tur jag har. Jag älskar er så ofantligt mycket!
En tår rullar ner för min kind. Det här är en liten stund av lycka!



Kommentarer
Postat av: Anita

Vad fint...nu gråter även jag!

2008-04-05 @ 13:02:45
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0