1:a i Disco singel

03.00 klev vi upp och satte oss i bilen! Lovisas buss gick 03.30 från travparkeringen och vi hann precis.
Tävlingen är i Falun 40 mil bort så nära så dom tyckte att det räckte att åka över dan. Annars så brukar vi bo över på hotell natten mot tävlingen  Därav den tidiga morgonen!
Vi vinkade av Lovisa och for hem och försökte sova ett par timmar till!

När jag senare på dan stod på Lindex och skulle prova ett par byxor till konfirmationen så ringde min mobil och Lovisa pep utav glädje -Jag vann! Jag vann singeln Mamma!
Hon har nu dansat i x antal år och domarna missar henne varje gång. Men inte den här ggn. utav över 70 ungdomar i hennes klass vann hon hela skiten...ETTA  Snacka om pallplats!  Jag sa ju det!
Mamma är så stolt :o)
Tårarna sprutade på mej och jag pep lika fånigt och högljutt som min yngsta i telefonen. Sååå skönt! äntligen!
Hon är så dutti min lilla stumpa! Och i dag såg domarna det också :o)

När jag sen kom ut ur provhytten så tittade alla konstigt på mej undra varför?!

Nu ska hon och Julia ladda om för par i Disco och senare ska hon också tävla par i street med en annan komips.
Spännande!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Va duktig hon är!!
Ja, de går att diska i maskinen och ha i micron.

2008-04-12 @ 15:24:04
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita, Lena & Karin

Grattis!!!

2008-04-13 @ 09:23:37
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0