1:a April

I dag har jag klarat mej ganska bra i dag från att bli grundlurad. Dessvärre är det ju så att ju äldre man blir desto mer lättlurad blir man :o)  April april din dumma sill!
I dag när jag kom hem stod middagen på bordet, Linnéa hade lagat pasta med ädelostsås...mycket gott! :o)
Bara sätta sej ner och hugga in

Och så går det att blogga igen. Livet leker och snart är det sommar. Solen strålar och snön rinner bort!
Ett stort tack till Linda för i lördags ! :o) Jag hoppas alla hade lika roligt som jag trotts att det blev maser med träningsvärk dagen efter! :o) Helt slut som artist hela söndagen..  Men kul va det! :o)


Kommentarer
Postat av: Anita

Vad bra att du hade kul, blev lite orolig för att du skulle sätta dig i ett hörn och trycka. April, april på dig med!

2008-04-01 @ 20:21:25
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Maigiz

Du skulle bara våga ta bort den här kommentaren!

2008-04-01 @ 21:25:51
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0