Torvalla Skogen

I dag har det varit eller är det en helt underbar höst dag.
Jag och Linnéa tog oss en långsam promenad till centrum för att inhandla lagerblad och lite annat smått och gott.
Det är en liten bit att gå...Genom skogen. Det är en gångväg men det är bara skog runt om
Som Lovisa säger: Först går man till älgen sen till fågel fenix och så är man framme. Inte långt alls med andra ord.

Jag vet att det är mycket skog och grönområden i Torvalla men där jag gick i dag har jag aldrig gått.. Att det va så mycket skog här i nedre Torvalla förvånade mej mycket.
 Jag har bott i Östersund i hela mitt 40 åriga liv men i dag kändes det som jag hade flyttat till en ny stad.

Sen parkerade vi oss på altanen. Det är så otroligt skönt med en egen plätt. Jag blir lycklig långt in i själen
Linnéa lånade datorn och jag myste ner mej på en filt. Solen värmde såå skönt och fåglarna kvittrade!
Kan det bli bättre :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0