Ny dag

Ny dag inte mycket liv. Jag har varit så jäkla trött hela dan, jag jäspar fortfarande Jag borde vara piggare i och med att vi har ställt fram kl en timme men icke de, Trött, tröttare, tröttast.
På torsdag åker Tony och kompani söderöver på gotland grand national. Det ska bli sommarvärme där nere här hemma ska det snöa.
Kallt va det i morse iaf..frost och is.

Undra vad jag ska ta mej för då på alla helgon. Tända ljus hos mormor, morfar och farmor förståss. Jag kanske ska gå ut och supa skallen i bitar, det va otroligt längesen *skratt*
Nääe :o) Jag vet inte men nått bus ska jag väl kunna hitta på
Eller så gör jag ingenting det är ganska skönt att bara få vara själv och göra ingenting ibland

Kommentarer
Postat av: Maggan

Anita ska ha gäster, gå hem och "trascha" hennes fest. Helt oinbjuden kommer du skitfull. Det låter väl skoj??

2007-10-31 @ 08:15:11
Postat av: Anita

Ja, gör det!
Du är Välkommen hem till mig på lördag 3/11 kl.18:00
Kom o "trascha!!!!"

2007-10-31 @ 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0