Jäsus

I dag ska vi gå i kyrkan. Det va ett tag sen sist.
Tony och jag har faktiskt startat en ny tradition på julaftonsnatten att gå på midnattsmässa det är ganska mäktigt + att det rundar av julaftonen på ett bra sett.
Undra om vi får med oss tjejerna i år...hoppas..
Så det va inte så länge sen jag blev välsignad. men det hör inte till vanligheterna att vi går i kyrkan på söndagar.

Lovisa kommer hem från sitt första konfirmationsläger i dag och hon ska vara med på gudstjänsten och läsa något och då måste hela familjen vara med såklart :o)

Så nu ska vi gå med frid...

image268

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vare med eder.....
(eftersom jag inte har tid)

2007-10-28 @ 14:50:51
Postat av: Anonym

Gud vare med eder.....
(eftersom jag inte har tid)

2007-10-28 @ 14:51:16
Postat av: Maggan

Det är jag.....för tredje gången.

2007-10-28 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0