Hundhår och inredning

Jaha onsdag......När vi satt och åt upptäckte jag plötsligt ett stort stim med svarta lagom långa och hårda hund hår som tänkte hugga mej i stortån. Så nu har jag röjt i hop här hemma! 

Varje gång jag städar och synar mitt hushålle så vill jag bara börja renovera..nu, nu, nuuuuu..vad hänger det i? VA!
Vi kommer aldrig till det stadiet när vi kan börja. Det är så mycket som måste lagas och fixas. Men kanske vi kan börja planera nästa vecka kolla tapeter och börja röja. :o) Och ringa toalettmannen!

Jag va på stan en sväng efter jobbet och hittade masser med inrednings detaljer krukor, kuddar, tavlor, mattor , lampor, gardiner som jag vill ha men det är så svårt att handla innan tapeterna och golvet är på plats
Plötsligt så får man tänka om för det blev fel färg eller dom tapeterna som jag vill ha inte finns och därför spar jag inköpen ..men det är svårt att hålla sej.. :o)

Det här är iallafall sängen som jag har spetsat in mej på det är så trångt i vårat sov rum så det får inte plats så mycket mer. Det här är en hel säng men vi ska bara ha gaveln och sängbords panelerna
och en byrå skulle jag oxå vilja ha....hmmm sedelpress kanske oxå är en bra investering
Sängen finns på Mio möbler och säng gaveln kostar 2 200:- + säng borden 2 100:- st  bara 6 300:-  hit med sedelpressen...
+ byrå 2 900:- Och överkast Vitt med guldtrådar INDISKA 700:- Gardiner samma ställe och stuk 400:- och lite guld kuddar för ca 500/600 kr . Säng lampor får vi ju inte glömma det har jag inte tittat på än och en ny lampa i taket... någon ny tavla kanske och nya krukor och det är bara sovrummet ...fy i hela...... Jag får nog sänka mina ambitioner. Eller starta en insamling. Nina in need /guld bandet
Skänk allt va ni kan till förmån för lycka och välgång i livet . Eller nått :o)

image239

Kommentarer
Postat av: Anita

Hur mnenar du nu då...? bara ha gaveln och sängbords panelerna... ska ni ligga på golvet!?

2007-10-11 @ 08:54:06
Postat av: Hon själv!

:o) Vi har madrasser juuu. den finns med eller utan sängram.."n sa mejnje"

2007-10-11 @ 10:51:42
Postat av: Mellan syster

Har du fått håriga tår...?? ;)

2007-10-11 @ 11:39:10
Postat av: Linnea.

VAR DET INTE JAG?! SOM SKULLE HA SÅN DÄR SÄNGGAVEL. Det var jag som hittade den puckomamma! :(

2007-10-11 @ 13:13:04
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0