En feed har flyttat in

Jag har fått en feed i min blogg Den lilla oranga fyrkanten uppe i vänstra hörnet.

Har ingen aning om hur den kom dit !
Jag la in en klocka i går och va då inne och fillade runt i html koderna så jag gjorde väl nått. Jag känner mej som tanterna på jobbet när dom Kickar runt som en vilde utan att veta vad dom håller på med samtidigt som dom klämmer fram ett högt stöön ...varför går det inteeee!!

Jaha så hur får jag nu bort den? jag vill inte ha en feed där! Någon som kan komma med ett bra tipps kanske!?

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kolla in din dotters blogg, hon har länk till en sida där man kan lära sig hur man designar sin blogg. Jag har lekt i flera timmar, höll på att ställa till en katastrof i bloggen. Jag klickade runt som en gaaalning....hihi. Vill bara meddela att min blogg INTE ser ut som jag hade tänkt mig från början, men nu orkar jag inget mer. Får fortsätta i morgon. GOOD LUCK!!

2007-10-31 @ 19:21:33
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Maggan igen.

Vad gör man när man fillar runt?

2007-10-31 @ 19:22:44
Postat av: Anita

Och jag törs inte fila ett dugg i min blogg, är så glad att allt funkar. En sak i taget!

2007-10-31 @ 21:57:00
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Linnea.

jag vet mamma.. det blir förmycket på den där raden och då flyttas det nog upp.. fattar du? :D

2007-11-01 @ 14:22:31
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Nä, knoga sa han....

2007-11-01 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0