Wargentinsskolan BF

Jag är så otroligt glad och stolt över min äldsta dotter som har hittat rätt i livet och dessutom haft turen att få kanonlärare.
Lugn, säker och med kloka ord och roliga kommentarer förklarade Linnéa för ettornas föräldrar om valet deras barn ska göra i tvåan. Hon berättade om vad hon tycker och tänker om framtiden och vad hon tycker om BF utbildningen.

Hon är bra att prata min äldsta dotter. Politiker kanske nääe det skulle inte gå hon är definitivt för ärlig.
Lärare helt klart lärare av något slag förskolelärare, gympalärare kanske?. Ungarna skulle älska henne! Fart och fläkt masser med skratt och ett genuint intresse av att lära sej hur varje elev fungerar och hur dom bäst kan lära sej.
Japp så får det bli :o)
Det är tur att hon har en stark egen vilja och att hon väljer det hon vill och känner. Det är precis det jag vill!

Puss snuttan I Love You!

image301

Kommentarer
Postat av: Linnea.

:D tack mamma! Du är världens bästa mamma också, fast ibland hatar jag dig. ;)

2007-11-16 @ 17:45:00
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Nina

Japp det är så det ska vara
:o)

2007-11-16 @ 17:55:41
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Ja så är det! Det är nog var förälders önskan att ens barn hittar rätt i livet, att dom har kul! Sen tror jag att dom till skilnad från oss kommer att jobba med många olika saker - prövar på lite av allt!

2007-11-16 @ 19:46:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0