sjukhus revyn

Jag har precis kommit hem från årets sjukhus revy..såå jäkla roligt.. Det börjar med mat och kaffe och sen brakar det loss ett inferno av inhemska landstings skämt. Och vi skrattar så vi ramlar av stolarna.

Det är en helt amatörmässig revy med våra arbetskamrater som aktörer.
Våran (kirurgens) doktor brukar vara stjärnan i showen så också i år. När han kom in som  Don Corleone i Gud Fadern körandes sin permobil med den vita lång håriga katten i knät...låg vi på golvet i skrattkramper.
Jag och min vapendragare på jobbet har sagt varje år att det skulle vara otroligt roligt att vara med. Sång och dans och vara allmänt fånig..Jag tror det skulle passa mej/ oss perfekt.

Nåväl god mat, vin och en massa skratt är inte heller så dumt en tisdagskväll :o)



Kommentarer
Postat av: Anita

Det låter väldans trevligt, vi ses på fredag eller?!?

2007-11-21 @ 07:35:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Gubben

Tack!

2007-11-21 @ 18:23:50
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0