Holiday club

Nu är vi hemma igen efter en helt underbar helg på Holiday club Åre.
Jag bara ler och ler. Egentligen tänkte jag flytta dit men när dom kom och drog ut mej ur rummet så insåg jag att vi var  tvungna att åka hem... :o)

Lyx, lyx och åter lyx. Vi har blivit totalt bortskämda på spa med masage, fotvård och ansiktsbeh. Lyx.
Köpt lyx smink och Åre tröjor.
Ätit vansinnigt god mat i dagarna tre och druckit maser med fina viner, cosmopolitan drinkar och skrattat högt och länge! Lyx!
Shoppat på byn, Träffat kändisar som Petter och Ingvar Karlsson .
Simmat i äventyrsbadet och tvagat oss i sauna worlden. Lyx!
Linnéa och Lovisa prövade allt från is vak till aroma sauna. Jag och Tony tog oss en öl och satte oss i ångbastun men tyvärr så översvämmades Åre just den här helgen av skräniga Norskar som oxå hade hittat in i bastun så vi fick byta men det fanns att välja på så vi blev inte lottlösa.

Här kommer några av bilderna när vi vältrar oss i lyx och dekadens :o)


                                                 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilken härlig lyxhelg!
Nästa helg åker jag på kryssning.
Det blir inte så där lyxigt, men skoj ska jag ha.

2007-11-12 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0