Halloween

I går va mina systrar här och drack upp allt mitt vin :o) Jag va oxå duktig så det så...

Jag bjöd på lax pressad potatis och romsås mycket gott. Jag som inte är en älskare av vitt vin kan rekommendera Venus ett Riesling 2006 (nr 5953) ett riktigt sommar vin Jätte gott faktiskt.

Sen blev det rött och maser med tjejsnack. När vi hade tömt ordförrådet så skulle vi titta på en film. Men det va dömt att misslyckas
Ocean´s thirteen, en kanon film som man måste va fokuserad till 100% på hela tiden. Det funkade inte så bra kan jag meddela
Linda gav upp först och när filmen närmade sej slutat hörde jag Anna gasta...VA HÄNDE.. Ja inte visste jag
JAG SOV!..ja ja det är sånt som händer på fredagar.
Jag höll mej länge ändå, till efter 24 annars så slocknar jag vid nio om jag tagit ett glas vin till maten. Tant varning!

image270

Kommentarer
Postat av: Anita

De e kul me systrar eller hur?

2007-11-03 @ 13:34:56
URL: http://jamtlandspower.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0