relaxed

Ledigt igen...Ahhh Livet är härligt! :o)
Har kompledigt på fredag så då blev det en liten långledighet till och snart är det semester. Fyfarao vad jag är ledig. Det är det som är det bästa med våren många röda dagar och att ha hela sommaren framför sej


 

Det är alltid skönt att känna sej avslappnad

image51


Förra ggn jag va på body pump så lärde jag mej ett nytt uttryck
Kamikaze toalettbesök.
 Det är när man har sån träningsvärk i låren så man inte kan sätta sej utan ramlar brutalt ner mot toastolen likt en självmordsbombare
Jag va på body pump i går räkna ut resten själva :o)

Ha det så gott nu ska jag ut och lapa SOL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mähh, har förstått nu att fiskbanken är väldigt vanligt ord i Norrland, där du bor...lappjänta..hihi. Förresten så gillar jag inte att du tränar hela tiden...lägg av med det!!

2007-05-17 @ 14:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0