Livet är hårt

Jobba jobba jobba................Äta middag, dö i soffan, slinka in hit en sväng!
Så kul va min dag i dag!

Naturligtvis så kom rikast i världshistorien och la bud på huset...varför blir jag inte förvånad *suck*
Nu har vi hållit på i snart två och ett halvt år och leta.
Kraven har sjunkigt med tiden och snart är jag beredd att flytta till en husvagn i kluk bara vi flyttar och varifrån kommer alla jäkla människor med stora gårdar att sälja och få massor med pengar att lägga in i ett litet göllit radhus som jag vill ha. jag bara frågar! Tar dom inte slut snart?!

Jag vet att man normalt börjar med att köpa en etta och sen sakta avancerar uppåt genom livet men nu är det så att mitt liv började om mitt i och då hamnade jag på noll igen.
Sånt som händer (och tur va väl det) men det är trist när man inte kan spela med samma kort som resten av jämtarna.

Eller så är det så att jag/vi inte är beredd att betala hur mycket som helst bara för att bo jag vill gärna leva oxå och då backar jag när priserna far i väg så desperat har jag inte blivit än iaf.

I morgon köper jag mej en Triss... "Hämska pängar mytche hämska pängar... Tyck du om hämska pängar?
Vad är det för film?  tihi tihi :o)



image40

Kommentarer
Postat av: Sambon

Se då till att vinn på denna där Trissen :-)

2007-05-08 @ 09:17:34
Postat av: Nina

självklart vännen :o)

2007-05-08 @ 17:09:40
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Maggan

Dunderklumpen förståss!!!
Men duuu!!!....kolla in priserna här i Uppsala. DÅ kan man snacka om mörkrädd. 2 mille för ett radhus 3.5 för en vanlig sketen villa....minst.
Vi fick också börja om mitt i livet....vet hur det är...kram.

2007-05-09 @ 09:30:01
URL: http://maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0