Fredag igen!

Lovis och jag är hemma i dag och bara myser. Det va ett tag sen jag va hemma med sjuka barn så det känns lite lyxigt.

image32

Lovisa mår bara bra för er som undrar så det blir nog uppvisning till helgen. Hon ska gå på genrepet i kväll, men bara titta, så får vi väl se. Det som kan hända är att det börjar störtblöda om hon anstränger sej för mycket. Men hon vet om att hon måste ta det lugnt så det ordnar sej säkert.

Undra vad jag ska göra i kväll? Tony ska på party med Takida. Det är nån mutmiddag som jobbet bjuder på så i kväll blir jag själv. Jag kanske ska passa på att ordna mej ett hemma spa.....mmm.. Bra idé!

Kommentarer
Postat av: maggan

Jippiii !!.....nu funkade det. Både med bakgrunden och med filmen.

2007-05-04 @ 21:33:35
URL: http://maigiz.webblogg.se
Postat av: maggan

om du vill byta bild där uppe också. Så gå lite längre ner, till nästa parentes och byt där med.(lätt att fatta va!)

2007-05-05 @ 11:39:27
URL: http://maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0