Dans tävlings dags!

Hej hopp!
I går firade mitt jobb mej som fyllde 40 i dec. Visst är dom snabba :o)
Vi va på Pera ,en turkisk resturang, otroligt vansinnigt god mat  gott vin och trevligt sällskap.
Tack så mycket säger jag bara! Det va underbart att bara få svulla en kväll mitt i all bantning och tränande

I kväll bär det av mot Örebro. Lovisa ska på street danstävling. Längtar Jiihaa!
Det ska bli skönt att slippa Dawes bussen + att få sällskap av Tony. Det är första tävlingen som han är med på.
Tonys mamma, bror och några väl vald vänner kanske oxå kommer för att kolla in Lovisas danskunskaper.
Kul men nervöst för henne, det är hennes första street tävling annars så tävlar hon i Disco.

Nääe nu måste vi åka vi hörs efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Var in och kollade in fristilens hemsida. Frida Stein, en av instruktörerna har jag haft på dagis i Lungvik.

2007-03-25 @ 12:44:17
URL: http://maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

E du gammal? Jag bara frågar :o)

2007-04-06 @ 09:09:11
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0