Mat och bak

Mitt lilla hjärta är över 400 mil i från mej ..Hur ska jag stå ut!!.. Det hjälper att veta att hon har det så bra man bara kan, varma bad, strålande sol och vansinnigt god mat
Tzatziki, Souvlaki, grekisk sallad, moussaka, krispigt vitlöks bröd...Ååååhhh jag blir vrål hungrig.

       

Lovisa har iaf lovat sin gamla mor att hon ska köpa med sej en oliv olja hem
Vi köpte en som va så jäkla god när jag och Tony va på Rodos förra sommaren och den är slut nu..

I morgon fyller mitt stora hjärta 17 bast..Herre guuud!!! Nästa år blir hon myndig. och jag blir 29 eller nääe 31 blir jag nog  :o)
Så i morgon arla ska vi sjunga och öppna paket ...thi hi Sen blir det tårtkalas på kvällen. Ni är såå välkomna!

Linnéa tycker att det känns lite konstigt att inte ha sin lilla syster hemma när hon fyller år. Och det förstår jag!
Jag tror aldrig det har hänt. Men Lovisa köper säkert med sej nått fint hem från Grekland ;o)

Nu måste jag titta till choklad maräng tårtan som jag har i ugnen Se tidigare blogg, Examenstårta, för recept

Hej så lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0