Jobb och negerbarn

Jobba jobba jobba...*suck*..Nu är det iaf bara en vecka kvar innan den stora ledigheten träder in...JIIIHHAA
Det blir bara segare och segare att dra sej ur sängen och tröttare och tröttare blir man. Men det är väl som när man är inne på slutspurten och tar i det sista för att stupa på mållinjen.
Vi är så duktiga vi människor :o)

I morgon kommer iaf. Lovis hem. Det ska bli skönt !!! Det känndes bra i moders ådran redan i dag när jag fick prata med henne via telefonen och höra att hon klarade sej från att bli kokt där nere i Kräkland. Bara lite vidbränd och ingen konstig amöba på tarmen. 
Hon frös dock men det beror nog på att hon är van vid 42gr i skuggan och ingen air condition på rummet. Jag förstår inte hur hon klarade det. Jag skulle varit kokt redan första dan.

i morgon kväll ska vi myyyyysa ......Negerbarnet och jag :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hihihihi.....neger....

2007-06-28 @ 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0