Feber och värmebölja

39,7 i feber. 40 gr ute. (nästan)  Nu Kl 21.30 är det 20 grader varmt ute.

Helt otroligt att det kan bli full sommar på en natt. Från vår till utomlandshetta.
Lovisa har varit till lillsjön och badat två kvällar på raken nu och hon säger att det är lika varmt som mitt i sommaren

Själv har jag blivit rejält förkyld inte så kul mitt i värmen men jag är ju ledig på onsdag så jag får väl vila då. Vi är två man kort på jobbet så det är bara att proppa huvudet fullt med Alvedon eller nåt annat bra piller och kravla sej i väg i morgon

Aaaa...tjooo...    image69

Kommentarer
Postat av: maggan

Tänkte väl att Linnéa verkade väldans engagerad helt plötsligt...hahaha.
Stackare dig som är huk...kjam och krya på dig.

2007-06-04 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0