Svett och arbete

image120



Linnéa har mer träningsvärk än jag hi hi.
Fast jag var närmare hjärnblödning än hon i går när vi steppade som små dårar upp och ner på steppbrädan. Det låter kanske konstigt men det är såå jäkla roligt. Bra musik och fullt ös! Endorfinerna sprutar ur öronen svetten lackar och lyckoruset bubblar i kroppen. Och det bästa är att man känner sej så nöjd med sej själv när man är klar.
Snäppet bättre än semester :o)

Lite sur är jag på Fristilen för att dom har lagt hårdrocks spinning passet på fredag 12.00. Mitt på dan! Jag vill ju va med! Jag kanske kan ta ut min friskvårdstimme och då går det, men det beror på hur mycket det är att göra på fredag på jobbet förståss.

Det är faktiskt rätt skönt att jobba på sommaren. När dom flesta avdelningar har knök fullt så har vi det ganska lugnt på mottagningen. Vi har nerdraget med både personal, doktorer och undersökningar. En tröst i eländet!
Dessutom så har jag turen att få jobba med det jag tycker är roligt det är ju tyvärr inte alla som kan säga det.
Så det är egentligen inge synd om mej som måste jobba :o)

image118

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag brukar ha ÅNGEST sista veckan på semestern. Men när jag väl har börjat arbeta så känner jag oftast som du. Att det faktiskt är ganska skoj att komma tillbaka igen.
Jag gillar ju också mitt jobb. Att få vara ute, alla barnen och mina kolegor.
Nu ska jag ut med båten och SOLA!!!
(hihi...*retas*)

2007-08-01 @ 08:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0