Sommar shopping

kl är 08.44 och jag har precis vinkat av mitt arbetande barn nu ska jag njuta av en kopp java på balkongen
Det är 19 gr varmt och vindstilla. Det känns lite kul att man för en gångs skull bor på rätt breddgrad när det gäller vädret. Vi har haft fint väder hittills i sommar medans södra Sverige har haft regn regn och mera regn hi hi hi det brukar ju alltid vara tvärt om

I dag Vad ska jag göra i dag....jag ska väl fli i hop här, kanske sätta på en tvätt, Slappa lite och sen åker jag nog ner på stan.
Linnéa känner att hon har så mycket pengar nu så det bränner hål i hennes fickor och då måste man ju göra sej av med lite och mamma får vara med som stöd i denna traumatiska händelse :o)

Och vem vet jag kanske hittar något till mej oxå!

image93

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ååå....två dagar efter varandra. Jo, man tackar.
Det går framåt. Duktig tant. Om tant ville vara så vänlig att fortsätta i den takten så vore det vänligt. (snällt va?....är du nöjd nu?)

2007-07-06 @ 10:23:38
Postat av: Nina

Tack så värstans mycket :o)

2007-07-06 @ 12:20:23
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0