Tlööött

I dag är jag tilloch med lite tröttare än jag alltid är. Jag är så där trött så jag bara skulle kunna fnissa ihjäl mej skulle någon komma med något lagomt dryg roligt så skulle jag inte finnas den här julen
Det känns nästan som jag är på fyllan..hi hi...Undra om det är bra för kroppen och hjärnbarken att bränna veken i båda ändarna samtidigt...

Och jag som knappt julstökar någonting. Tänk er mina tanter på jobbet..alla måsten som finns ...7 sorters kakor hemmagjord sill, städa alla och då menar jag alla skåp och lådor innan jul och glöm inte taken. Jag har aldrig skurat mitt tak så det så! och det blir jul hos mej ändå :o)

Nääe nu ska jag faktiskt äntra soffan och låta kinden vila mot det svala skinnet.

Eller eeehhh kanske orkar jag, jag en sväng till .....hi hi


Kommentarer
Postat av: Anita

Fniss....bränna ljuset i båda ändarna heter det ju, inte bränna veken. Fniss igen :-)!

2007-12-19 @ 21:51:28
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Nina

:o) Här bränner vi veken surru :o)

2007-12-19 @ 22:00:03
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0