Snöknarr och knirr

Vi har masser med snö och i Stockholm hörde jag att det regnar *fniss*..
Ja har skottat och skottat tusen och en ggr. i lördags var jag ute vid halv 3 på natten och skottade när jag skulle hämta dansfantomerna och på morgonen när vi vaknade så syntes det knappt att jag hade skottat.
Men det gör inget det är kul..hmmm....påminn mej om att jag tycker att det är kul ett par vintrar längre fram :o)
Det är sådana här dagar som man trivs i Jämtland :o)


 Inte riktigt lika mycket snö som här men nästan


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Tur jag inte satt i den bussen, för då hade jag nog fått cellskräck...! ;-)

2007-12-08 @ 23:18:33
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0