Lat latare latast

Söndag söndag........vad göra i dag?.....Jag skulle egentligen städa. Tony har åkt och skotrat och jag har ingen lust att städa själv..
Byta i sängen..jaa kanske det..
Skriva matlista...
Nääe jag tänker va slö i dag Body balanse i kväll det är det ända jag tänker företa mej i dag så det så.

Bilderna som vi tog till Fristilens reklam kampanj blev ganska roliga by the way..Jag kommer att skratta iaf :o) dom kommer både i ÖP/LT och på TV. Lokalt då kan jag tänka mej. och flygblad som delas ut till hushållen. Så nu blir vi kändisar *skrattar gott*

Jag blev lite nervös när dom tog fram pilates bollen till oss men jag lovar att lägga ut bilden när den kommer efter jul om ni inte ser  den i tidningarna och tv.n :o)

              

Kommentarer
Postat av: Maggan

Är det där du????
Moahahahaha!!!!
(fy faan vad jag är rolig)

2007-12-09 @ 17:12:31
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

kul kul :o)

2007-12-09 @ 19:20:44
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0