Jul mys

Fortfarande ont i huvudet..aj aj och kräkfärdig. Men med bra piller, en karl som gör underverk med sin massage och en massa jävlar anamma lever jag som en vanlig tant :o)
Städar och fejar. Fixar skinka och kokar knäck.

I går blev en riktigt härlig mys kväll när hela familjen satt bänkade framför TVn i vardagsrummet och tittade på Idol stjärnornas jul hälsning till svenska folket..
Det är inte så ofta som alla fyra sitter i samma rum på kvällarna. 

På mamman kind trillade det en tår när dom sjöng så vacker och va så söta.. Men mamma! Suckade mina tonåringar leende.
Jaa jag vet att jag är dö fånig men man får va det på julen...så det så :o)

I dag tar vi fram granen och i morgon är det JULAFTON. Finns det någon som ägnar en tanke åt vad som händer efter jul  :o)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Julgrisar har inget liv efter jul.

2007-12-23 @ 09:45:10
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

"Julen varar fram till Påska och där emellan kommer fasta!"

Mys på God Jul!

2007-12-23 @ 13:15:50
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0