Jul känsla och innebandy

Julklappar! Det är roligt att köpa julklappar. Känslan när man kommer på den perfekta julklappen till någon man tycker om. Det är fräänt.
Jag vill inte ha dyra saker men jag vill att den som ger mej något ska lagt ner lite jobb bakom och en tanke. Lika som jag gör. Så ni vet *skratt*

Jag har tagit mej en liten paus i dagens julrusch. När Linnéa duschat klart så ska vi på gammaldags julmarknad på Jamtli Hon va grym på matchen by the way :o) Det är kul att hon börjat spela innebandy igen. Efter ett års uppehåll Men hon är mycket bestämd . Hon vill inte spela i damlaget och bara för att det är kul. Hon gör helt rätt tycker jag.

Nu ska vi åka! Ha det så bra så länge

Naken tomte

Kommentarer
Postat av: Maggan

hihi....naken ska re va.

2007-12-08 @ 22:14:57
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Tonårsmorsa

Jag tycker det låter som helt rätt inställning! Spela för att det är roligt!! Rolig tomte-bild, by the way! Kram!

2007-12-08 @ 23:02:20
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0