drömmar

I Natt drömde ja om att jag var på Frösön/ i Vemdalen/ Åre och åkte slalom. Det va en mix av alla ställen.
Jag var helt själv.
Hade en minibuss med mej (bra plats för skidorna)
Kom dit så sent att jag köpte ett EM kort men efter att ha åkt ett åk upptäckte jag att det var så dålig med snö, allt hade nästa smällt bort så jag gick till biljett kuren och skulle försöka få ett nytt kort till FM nästa dag. 
Jag fick jaga liftkorts kassörskan under marken i en massa kulvertar tills hon blev en man innan jag fick byta liftkort

Sen när jag kom ner till min bil så hade jag glömt att stänga alla dörrar. Men som tur va hade inget blivit stulet..

Är det någon som är bra på dröm tydning. Jag fattar ingenting..men att jag jobbade hårt i natt det ska ni veta.
Jag va alldeles svettig nära jag vaknade. :o)

Kommentarer
Postat av: Maigiz

Hihi.....vilken rolig dröm.
Jag kommer bara ihåg de läskiga drömmarna.

2007-12-28 @ 09:55:50
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Mixen av alla ställen betyder att du har svårt att bestämma var DU hör "hemma"/ var du känner att du är hemma.Dåligt med snö kan betyda att du är kritisk till dig själv/dina
beslut ( köpa liftkort när det inte finns snö!)Jagandet av
kassörskan i alla kulvertar betyder: kassörskan är en delpersonlighet av dig/ en del av dig som du intre riktigt får tag i, eller kan -törs hitta. Även när hon blev förvandlad till man, mannen är din manliga sida. Att du lämnat alla bildörrar öppna betyder precis det - att du har alla dörrar öppna
för nya erfarenheter och intryck, nya kännslot nya människor. Nytt i livet! Du är inte alls rädd att bli bestulen på dej!

2007-12-28 @ 20:13:54
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Maigiz

Värst va hon kunde då......dahh.

2007-12-28 @ 23:38:33
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

Tack :o) Det tåls att fundera på!

2007-12-29 @ 09:12:21
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0