Äntligen Ikea

I dag vaknade vi ganska så tidigt med tanke på att det blev sent i gårkväll.
Efter en snabb tvagning och en kopp kaffe så drog jag fram våran långa lista och bilen styrde mot  IKEA
Vi hittade nästan allt vi tänkt oss förutom bäddmadrassen till Linnéa den fanns inte till 120:s sängar.jäkla skiit men vi hittade en massa annat som va bra att ha så det jämnade ut sej i kassan iaf :o)

Problemet blir nu att få hem allt. Två bokhyllor var av en är en vitrin, Jätte tavlor och stora plastlådor...+ en massa annat bra att ha grejor...*skratt*
Troligtvis blir det så att jag får sitta bak och så fäller vi sätet på passagerar sidan. så kanske det går. ... i 60 mil..hmmm :o)
Just nu står dom stora sakerna hos Tonys mamma i hennes garage.

Så jag måste tyvärr meddela er som bjudit in oss på vägen hem Tack så mycket för inbjudan men det kan bli knöligt att stanna någonstans. Med alla grejor i bilen
Synd tycker jag men det kommer fler ggr.
Och jag tänker inte lämna sakerna nu när jag äntligen fått komma till...jag vill hem och montera...hi hi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0