surstömmingspremiär och mer mat

Lååång dag i dag igen. Surströmming till lunch!
Undra hur många personal matsalar som serverar surstömming på premiären  lite coolt och vansinnigt gott är det i alla fall.

Tog ut min friskvårdstimme i dag och gick på ett tidigare step/bål pass på Fristilen. Skönt jag har varit såå dutti den här veckan 3 pass Nu måste jag bara bli anorektiker så ordnar sej allt.


Jag råkade ställa mej på en våg i går och det va en skrämmande upplevelse.
Varför måste mat vara så gott och varför måste jag ha en kropp som förevigt är inställd på svält. om jag så mycket som ser på en bulle så går jag upp 10 kg. Om det blir krig och svällt då skulle jag förmodligen överleva alla men just nu är det jäkligt trist.
Jag måste ta mej i kragen och äta mindre..så är det bara ....jävla trist är det... 

Hit med nål och tråd...Jag syr ihop det stora hålet mitt i fejset...

image148

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du kan ju iallafall röra på dig.
Jag är som en kärring jag.
Fetare och fetare blir jag. Undrar vem man kan skylla på? För det är väl ändå inte mitt eget fel!!

2007-08-17 @ 07:19:27
Postat av: Maggan

Jag tror inte att du och jag har samma åsikter om vad som är skitcoolt här i livet. Jag vill inte ligga och titta på tv när någon KARVAR i mitt knä!!

2007-08-17 @ 16:58:30
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0