En dag till

17gr+ och blöta höststormar. Dagen har flutit på som i går ungefär förutom att det har varit lite mer att göra på jobbet. och  skönt va det.

Sitter och tittar på från koja till slott. Suger i mej inspiration. Jag vill oxå börja..nuuu.
I dag ringde grabben/mannen som ska flytta in här efter oss och han verkade intresserad av diskmaskin lät bra tycker jag. Det löser en del problem för oss 
 Känns konstigt att bara lämna en lägenhet utan att sälja. Det är klart enklare att sälja då har dom köpt den som den ser ut. Nu måste vi återställa och fixa. Ta bort saker som man har uppgraderat lägenheten med och återställa med det gamla..knepigt..
Funderar... Jag måste kanske köpa mej ett par "snickisar" Tony kanske har några arbetarbyxor som passar mej och någon cool hood jacka det blir bra
Jag har ju en snickers hood den blir ju perfekt. Det är viktigt med rätt outfit när man ska renovera. Eller hur!
Nu är det bara 2 och en halv vecka kvar thihi :o)

MODE BLOGG
Work weare

                        
Snygga och funktionella kläder för proffsen.

Snickers, Blåkläder, Fristads och Jobman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0