6 dagar kvar

ARRGGGHH... Känner mej en aning stressad och frustrerad. Hur mycket jag än packar så finns det alltid masser kvar + att det är mycket som vi inte kan packa, för vi måste ju leva också, fast det bara är en vecka kvar.
Tony och jag jobbar bara mån & tis till veckan och sen får jag äntligen sätta i gång att packa och städa på allvar. Jiiiiiha!!!... Knäpp? Jaa!

Linnéa va på för klassfest i ett exakt likadant hus som vi ska köpa i går så nu har hon checkat ut vilket rum som blir bäst för henne alltså :o)


 
image161

Kommentarer
Postat av: Klas

Det ser fint ut - ser fram emot bild på grillen

2007-08-26 @ 20:02:57
Postat av: Maggan

Det ser jättefint ut för att vara en knarkarkvart eller vad du sa. Jag kommer inte upp till helgen....*suck*. Bilen ska in på verkstan i morgon. Det kommer att kosta skjortan.

2007-08-26 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0