Veckan!

En vecka har bara flaxat förbi och jag har inte hunnit skrivit nått men här kommer en sammanfattning:

Förra helgen Örebro och street/hip hop tävling för Lovisa Det gick bra trotts darriga ben. inga pokaler dock
Långt och åka ca 60 mil men vi hann hälsa på Tonys Mamma och brolla oxå så vi slog två flugor på smällen trevligt ,trevligt
Staffan har varit på danstävling:o)
Hemma på söndag kväll ca23.00

Måndag Vila och allt annat som måste hinnas med i ett hushålle
Tisdag födelsedagskalas hos Anna
Onsdag frissan och födelsedagskalas hos Linda. Varför blir min frisyr aldrig som jag tänkte mej att det ska bli...kan bero på att jag inte ser ut som hon på bilden, men det vore ju kul om frisyren kunde få likna den på bilden lite iaf
Ja ja det får duga!
Jag frågade Tony varför jag alltid ser ut som en tant  när jag kommer från frissan och vet ni vad han svarade.
Men kärleken...du är ju en tant.  Tror jag måste mörda lite....grrr  Vet ni vad det värsta är?  Han kanske har rätt .     
Torsdag tvätta och börja packa om
Fredag samling 12.00 vid bussen och avresa till Västerås och nästa tävling den här ggn Disco det är vi vana. Hann med en sväng på stan också innan vi for det fattades lite tyg till dom nya danskläderna. klirr, fixat! 8 timmar buss men ett glatt gäng dansanta tjejer och deras entusiastiska mammor
Lördag tävling från 10.00-22.30 1246st tävlande. Det är  otroligt många människor i en sporthall.
Lovisa gick vidare många ggr. men inga pokaler den här helgen heller men 12 av 91 är inte fy skam. Hon är sååå dutti min Lovis :o)
Efter en sen middag 22.30 satt vi oss i bussen och åkte hela långa vägen hem igen .
Hemma 06.30 söndag morgon
I bland tror jag att jag är helt galen. hur kan man gå med på en sån helg. Nästa gång är det Julias mamma som åker...skönt!
Söndag helt ledbruten ont överallt . Kanon huvudvärk och ett pansar spikat över min nacke, 43 piller senare somnade jag totalt utmattad .... phuuu
Och jag dansade inte en enda gång!
image14

Måndag igen.
Upp som en lärka ! Pigg som en mört småsprang jag till jobbet sååå lycklig att en ny arbetsvecka har börjat.
Ehhh ...not
Det ska bli sååå skönt med lite semester som jag har knaprat ihop till nästa vecka..då ska jag nog inte göra nånting helt enkelt. Äta Ägg ska jag göra och kanske en bit lax ,helst i sängen

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du e bara avundsjuk för att du inte får svulla. Du får bara träna å äta dinkelbröd.....hahaha....

2007-04-03 @ 17:47:13
URL: http://maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0