Städat med Thailand i öronen

Nuså! nu är det skurat och och fint i hela hushållet!
Det är nu man ska sätta sej ner med en kopp kaffe och beundra sin bedrift :o) Å det har jag gjort!
Joodå Tony va duktig han också!
Å tänk det blev lite tid över till blogg innan jag kastar mej i sängen via duschen

Pratade med min mor i dag hon lever kan jag meddela för dom som har undrat. Hon och Håkan har ju varit i Thailand i tre veckor och tänk jag hann skura två toaletter på den tiden som hon berättade om alla fantastiska och mindre fantastiska saker dom varit med om. Hon är bra på att prata min mor :o)

Jag får väl se i morgon hur snuskigt bruna dom blivit när dom kommer hit på kalajs i morgon

Nu blir det tvagning ses i morgon......tror ja

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0